»Vprašati se je treba, koliko je otrok zrel za določeno dejavnost, kolikšna je njegova vztrajnost ter imeti v mislih družinsko dinamiko.«
»Da dajo iz sebe tisto, kar res potrebujejo v tem obdobju življenja. Preko spontane igre naj bi otrok izživel in formiral vse čustvene stiske, bil ustvarjalen.«
»Do tretjega razreda osnovne šole več kot eno dejavnost ne bi smel otrok imeti.«
»Imamo paradokse, da oče zlaga lego kocke, otrok se pa okrog podi in pravijo, da se ukvarjajo z otrokom.«
»Če starš vse dni drži telefon v rokah, je težko reči otroku, zdaj boš pa ti na telefonu samo pol ure.«
»Elektronska igračka – seveda: enkrat, dvakrat na teden, kot popestritev igre, ne pa kot temelj igre.«
»Če je otrok na telefonu pol ure, mora zato eno uro v park ali na igrišče, če je na telefonu eno uro, se mora na igrišču gibati dve uri.«
»V zadnjih petih, desetih letih opažamo ogromno otrok s hiperaktivnostjo, potem v šoli motnje pozornosti in koncentracije. Mislim, da bi lahko 80 % vsega tega pripisali dražljajem v predšolskem obdobju.«
»Opažamo tudi, da ko z nasveti ukinemo uporabo zaslonov, se ta razvoj bistveno pospeši.«
»Včasih smo morali biti učitelji pozorni, da ni bilo konfliktov, da dijaki niso uničili česa, danes pa vsi sedijo drug zraven drugega in igrajo videoigrice. Ko jim rečemo, naj se raje pogovarjajo, odgovorijo, da igrajo skupaj igrico.«
»Pri vsakodnevnem delu poslušamo o medvrstniških zavrnitvah, medvrstniškem nasilju, primerjanju. Vse več je depresij z vedenji, kot je samopoškodovanje, veliko je tesnobe, negativne samopodobe, nezadovoljstva, umikanja iz vrstniškega sveta.«
»Želimo čim več ukrepov zakonodajalca: ta mora zaščiti zasebnost otrok, kaznovati kršilce, poskrbeti za varnost na spletu in omejiti nekatere neprimerne vsebine.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju